שמים Like בקלפי: מערכת הבחירות 2013 ברשתות חברתיות מקוונות
סמינר מחקר של מכוןOragne לחקר האינטרנט של אוניברסיטת תל-אביב
שמים Like בקלפי: מערכת הבחירות 2013 ברשתות חברתיות מקוונות
התפתחות ערוצי מדיה חדשים בזירה הדיגיטלית וכן מעבר של קהלים רבים לרשתות החברתיות-מקוונות, מביאה עימה שינויים רבים. כך בתקשורת ההמונים, בתקשורת הבין-אישית, בעולם השיווק ואף ברמת השיח הציבורי. לאור מגמות אלו, ניתן לראות כיצד השפעות אלו מחלחלות אל עבר הזירה הפוליטית והשפעתן ניכרת בהתנהלות התקשורתית של פוליטיקאים.
אם בבחירות הקודמות שנערכו בישראל בשנת 2009 ניתן היה לראות את ניצניהם של היבטים חדשים בתקשורת בין פוליטיקאים וקהליהם בערוצי המדיה החדשים, בבחירות אלו של שנת 2013, ניתן לראות כיצד חלק ניכר מבין המשאבים הכלכליים או האנושיים מושקעים בזירה הדיגיטלית. בסמינר זה נבחן את ההיבטים הללו ואת השפעותיהם על קהלי המצביעים, נבחן את ההיבטים החוקיים בקיום תעמולת בחירות ואת התנהלותם של פוליטיקאים ואישי ציבור במדיה החברתיים. הסמינר ייערך במתכונת של הצגה קצרה של כל אחד מן הדוברים ולאחר מכן רב-שיח ודיון עם שאלות ותשובות.
הכניסה חפשית אולם מותנית בהרשמה מראש במייל niis@post.tau.ac.il