מדור תלמידים - האגף לרישום ומנהל תלמידים
- כתובת משרדנו: בניין וינר-גרוס, קמפוס האוניברסיטה
- טל' : 03-6408331
- פקס: 03-6406721
- מערכת פניות >
- שעות קבלת קהל : ימים א', ב', ד', ה' בין השעות 09:00 – 12:00 ויום ג' בין השעות 08:00 – 16:00
מדור תלמידים ביחידה למינהל תלמידים מטפל בבקרה ובמעקב אחר דרישות כלליות, עדכון מצב לימודים ופרטים אישיים של תלמידי האוניברסיטה בכל התארים.
עדכון פרטים אישיים
לעדכון פרטים אישיים כדוגמת שם או מצב משפחתי, יש להודיענו על השינוי בכתב בצירוף מסמך רשמי לצורך אימות (צילום תעודת זהות, אישור ממשרד הפנים וכו') באמצעות מערכת הפניות. לעדכון כתובת מגורים ופרטי התקשרות, ניתן לבצע זאת באופן עצמאי דרך האזור האישי לסטודנטים.ות (נמצא ב: בקשות ואישורים > שירותים אישיים > עדכון פרטים אישיים).
הפסקה וחידוש לימודים
תלמידים המעוניינים להפסיק את לימודיהם יכולים להגיש בקשה להפסקת לימודים באמצעות האזור האישי לסטודנטים.ות (נמצא ב: בקשות ואישורים > שירותים אישיים > בקשה להפסקת לימודים). על הפונה להתעדכן בתקנות שכר הלימוד בכל הקשור לחיובים כספיים לנוכח הפסקת הלימודים.
תלמידים המעוניינים לחדש לימודים (חזרה ללימודים בחוג בו דווחה הפסקת לימודים), יכולים לפנות למזכירות החוג/הפקולטה עד חודש לפני תחילת הלימודים או במועד מוקדם יותר, כפי שתקבע הפקולטה. לאחר אישור המזכירות ותשלום דמי חידוש הלימודים למזכירות הפקולטה, יועבר טופס חידוש הלימודים למדורנו להמשך טיפול (בדיקת קיומם של חובות אקדמיים, חובות כספיים וכו'). באם יימצא מצב התלמיד תקין, ידווח חידוש לימודים במערכת. לאחר ה-15 בחודש (יום חישוב מדד המחירים לצרכן) יישלחו למחדשי הלימודים שוברים לתשלום שכר לימוד.
למידע באשר להתיישנות לימודים, יש לעיין בידיעון יחידת הלימוד הרלוונטית, כולל נהלי הוראה ולימודים המופיע באתר האוניברסיטה.
אישורי לימודים
ניתן להפיק אישור לימודים בעברית או באנגלית עם או ללא נתוני שכ"ל באמצעות האזור האישי לסטודנטים.ות (נמצא ב: בקשות ואישורים > אישורי לימודים). האישורים תקפים גם ללא חתימה וחותמת.
לכל מידע נוסף, ניתן לפנות אלינו דרך מערכת הפניות.